kpss öss ve sbs'de son durum
Eğitimde sorunlar, yeni uygulamalar, eğitim, öss, sbs, kpss, dershane, üniversite, lise, ilköğretim konusundaki güncel haberlerin bulundugu web sitesi

Boztuğ Tunceli’de yaşadıkları sıkıntıları anlattı

Hükümetin demokratik açılımına tam destek veren Tunceli Üniversitesi Rektörü Prof. Boztuğ, bölgedeki olaylar yüzünden yaşadıkları sıkıntıları anlattı.Tunceli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Durmuş Boztuğ, ”Üniversite olarak son günlerde kamuoyunda konuşulmaya başlanan ‘Demokratik Açılım’ projesiyle ilgili adımları destekliyoruz” dedi.
Prof. Dr. Boztuğ, makamında gazetecilere yaptığı açıklamada, Üniversite Senatosu olarak toplanıp, gündemdeki konuları görüştüklerini ve senato olarak Hükümet’in ”Demokratik Açılım” projesini destekleme kararı aldıklarını ifade etti.
Üniversite olarak vatandaşlar arasında kaynaşma ve uzlaşmanın, toplumsal huzur ve refahın, kalıcı bir barış ortamının sağlanabilmesini amaçladığı öne sürülen projenin önemli olduğunu belirten Boztuğ, şunları kaydetti:
”Üniversite olarak son günlerde kamuoyunda konuşulmaya başlanan ‘Demokratik Açılım’ projesiyle ilgili adımları destekliyoruz. Başlatılan bu proje sayesinde ülkemizde demokratikleşme sürecinin, millet olma bilincinin ve ekonomik kalkınmanın hız kazanacağına, eşit hak ve özgürlüklere sahip vatandaşlar olarak bir arada barış ve kardeşlik içerisinde yaşama tecrübemizin daha da güçleneceğine inanıyoruz. Biz evrensel hukuk, evrensel insan hakları ve evrensel demokrasi normlarına uyan her şeyi destekliyoruz. Üniversite olarak artık şunun bilincindeyiz; toplumda herkes, bu problemin çözümüne yönelik atılan adımlarda, elini taşın altına koyma durumuna gelmiştir.”
Boztuğ, Tunceli Üniversitesi Rektörü olarak, artık bu problemin çözümünü mesleğinin bir parçası olarak gördüğünü ifade ederek, sözlerini şöyle tamamladı:
”Çünkü bu problem çözülmedikçe, ben üniversitemi geliştiremiyorum. Üniversitemi geliştiremiyorum derken, gerek üniversitemin fiziksel olarak kalkınmasında ve gerekse eleman bulmada sıkıntı yaşıyorum. Öğretim görevlisi buluyorum, doktoralı genç, ilan verme aşamasına geliyorum. Akşam televizyonda bir haber izliyor ‘Tunceli’de mayın patladı, bomba patladı, şu oldu, bu oldu’ diye. Sonra bana telefon açıyor. ‘Ben gelmek istiyorum, ama eşim, annem, babam izin vermiyor. Beni mazur görün gelemiyorum’ diyor. O nedenle bu problemlerin bir çözüme kavuşması lazım. Bu problemlerin çözüme kavuşmasını istemek benim de mesleğimin bir parçası haline geldi.”
0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılanlar

Yeni oyun siteniz

Son günlerde fark ettigim yeni oyun sitesini sizinle paylaşmak istiyorum zengin oyun seçenekleri sunan ve her oyunu sorunsuz bir biçimde açabilen site benim önerim diger sitelere göre çok daha güzel vede çok güzel oyunları bulunan web sayfası
oyun