kpss öss ve sbs'de son durum
Eğitimde sorunlar, yeni uygulamalar, eğitim, öss, sbs, kpss, dershane, üniversite, lise, ilköğretim konusundaki güncel haberlerin bulundugu web sitesi

Türk Eğitim-Sen imza kampanyası başlattı

Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı Koncuk, sözleşmeli öğretmenlere de ”il emrine atanma hakkının” verilmesi için imza kampanyası başlattıklarını bildirdi.Koncuk, yaptığı yazılı açıklamada özür grubu atama başvuruları tekrar alınarak kadrolu öğretmenlere ”il emrine” atanma hakkının verildiğini anımsattı.

Aynı hakkın sözleşmeli öğretmenlere verilmemesini eleştiren Koncuk, ”Sözleşmeli öğretmenlerimizin mağduriyetleri bakanlık tarafından sürekli olarak görmezden gelinmektedir” dedi.

Sözleşmeli öğretmenlere de ”il emrine atanma hakkının” verilmesi gerektiğini belirten Koncuk, şunları kaydetti:

”Sendika olarak sözleşmeli öğretmenlere bu hakkın verilmesi için imza kampanyası başlatıyoruz. Sözleşmeli öğretmenlerimiz dilekçe ile çalıştıkları kurumlara başvuru yaparak ‘il emri” hakkının kendilerine de tanınmasını talep edecekler. Yapılan bu talebe verilecek olan olumsuz cevaplarda sendikamız sözleşmeli öğretmenlerimize hukuki destekte bulunmak suretiyle konunun yargıya taşınmasında yardımcı olacaktır. Yıllardır yapılan kadrolu-sözleşmeli ayrımcılığının artık sonlandırılması gerekmektedir.”

Koncuk, konuyla ilgili dilekçe örneğinin sendikanın internet sitesinde yayımlandığını belirtti.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni oyun siteniz

Son günlerde fark ettigim yeni oyun sitesini sizinle paylaşmak istiyorum zengin oyun seçenekleri sunan ve her oyunu sorunsuz bir biçimde açabilen site benim önerim diger sitelere göre çok daha güzel vede çok güzel oyunları bulunan web sayfası
oyun