kpss öss ve sbs'de son durum
Eğitimde sorunlar, yeni uygulamalar, eğitim, öss, sbs, kpss, dershane, üniversite, lise, ilköğretim konusundaki güncel haberlerin bulundugu web sitesi

8.sınıf sbs'de birinci olanlar

İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçlarını birinci olan Yahya Ertuğrul Geçkil Tıp fakültesi okuyup doktor olmak istediğini söyledi.Ankara Özel Yenimahalle Pınar İlköğretim Okulu öğrencisi Yahya Ertuğrul Geçkil, 500 tam puan alarak sınavda birinci oldu. Tek amacının doktor olmak için Tıp Fakültesi okumak olduğunu ifade eden Geçkil, “Başarımda emeği olan herkese teşekkür ediyorum. Sınava hazırlanırken zaman zaman stres yaşadım. Ancak şu an çok mutluyum. Tatilde dinleneceğim ama çalışmalarımı da bırakmayacağım” dedi.


Küçük şair

Yahya Ertuğrul Geçkil, şiire de büyük ilgisinin olduğunu açıkladı. Boş zamanlarda şiir okuduğunu ifade eden Geçkil, katıldığı bir şiir yarışmasında birincilik ödülü aldığını belirtti. Başarısını düzenli çalışmaya bağlayan Geçkil, “Ailem ve okulum sayesinde ben bu zorlu virajı döndüm. Okulda önemli çalışmalarımız oldu. Artık buradan mezun olduk. Liseye başlayacağım. Pınarlı olmanın gururu ve bilinciyle yapacağım işlerle başkainsanların susuzluğunu gidereceğim” diye konuştu. Geçkil boş zamanlarında kitap ve gazete okuduğunu belirtti.


Eğitim masrafı Pınar’da

Ankara Özel Yenimahalle Pınar İlköğretim Okulları Kurucu Temsilcisi Ali Bulut, Yahya’nın başarısının herkesi çok mutlu ettiğini belirtti. Tüm ülkeyi saran heyecanın Pınar Eğitim Kurumlarında doruğa çıktığını ifade eden Bulut, “Biz bu başarının gururunu yaşıyoruz. Yavrumuzun yeni başarılara imza atmasını bekliyoruz. Okullarımızda akademik başarının yanı sıra öğrencilerimizi karakter yönünden de en iy bir şekilde yetiştiriyoruz. Yahya Ertuğrul da karakter eğitimini iyi almış bir öğrencimiz olarak iyi karakterle başarıyı yan yana getirmiştir. Böyle bir öğrenci yetiştirdikleri için ailesini tebrik ediyoruz” dedi. Bulut, ayrıca Yahya’nın bundan sonraki hayatında tüm eğitim masraflarının verecekleri bursla karşılanacağını söyledi.


OLİMPİYATLARDA BİR MADALYA DAHA

Başarının gelenek haline geldiği Pınar Eğitim Kurumlarına bir başarı haberi de Almanyadan geldi. Özel Çağlayan Anadolu ve Fen Lisesi 11. sınıf öğrencilerinden Melih ÜÇER Almanyada yapılan 50. Uluslararası Matematik Olimpiyatlarında (IMO) gümüş madalya alarak hem Türkiyeyi hem de Pınar Eğitim Kurumlarını mutlu etmiştir

0 yorum:

Yorum Gönder